Aktywnie rozwijająca się kampania edukacyjna, zainicjowana przez Schronisko Na Paluchu, zdobywa coraz większe grono odbiorców. Szereg renomowanych artystów – ilustratorów z Polski, postanowiło wziąć udział w tym projekcie, prezentując swoje artystyczne wizje, które wpisują się w kontekst działalności schroniska i sytuacji jego mieszkańców.
Planowany termin zakończenia tej pionierskiej akcji to ostatni dzień bieżącego roku. Tym samym, kampania będzie trwała aż do ostatnich dni grudnia, dostarczając przez ten czas niezliczone inspiracje dla osób zainteresowanych kwestią dobrobytu zwierząt.
W kolejnych etapach kampanii, jej elementy będą eksponowane w strategicznym punkcie stolicy – przejście podziemne znajdujące się na skrzyżowaniu ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich, od strony nieistniejącej już Cepelii. To miejsce codziennie przemierza tysiące warszawiaków, co stanowi doskonałą okazję do dotarcia z przekazem do szerokiego grona odbiorców.
Inicjatorem kampanii, Schronisko Na Paluchu, wykorzystuje ją jako okazję do promowania różnych aspektów swojej działalności. Wojowniczo zachęcając do gromadzenia wiedzy, obserwacji i głębokich refleksji na temat warunków życia zwierząt, przede wszystkim pragną zwrócić uwagę społeczeństwa na możliwość adopcji czworonogów.