Na terenie dzielnicy Włochy, funkcjonariusze miejscowego komisariatu zareagowali na zgłoszenie o incydencie w jednym z pobliskich sklepów, gdzie agresywny klient dokonał aktu wandalizmu. Sprawcą okazał się 30-letni mężczyzna, który nie potrafił opanować swoich emocji po tym, jak został poinformowany o konieczności uiszczenia opłaty za zamówioną przez siebie paczkę. Zareagował na to wybuchem gniewu, kończącym się zniszczeniem szyby sklepowej.
Na miejsce zdarzenia natychmiast udali się policjanci, którzy potwierdzili doniesienia o agresywnym zachowaniu klienta. Przybyły do sklepu 30-latek miał na celu odebranie wcześniej zamówionej przez internet przesyłki. Kiedy jednak dowiedział się, że musi zapłacić za swoje zamówienie, stracił panowanie nad sobą i w akcie frustracji wybił szybę podczas opuszczania miejsca zdarzenia. Funkcjonariusze przystąpili do zbierania niezbędnych dowodów, a także zabezpieczyli nagrania z monitoringu sklepu.
Po zakończonych na miejscu czynnościach, funkcjonariusze przetransportowali sprawcę do komisariatu, gdzie został umieszczony w celi do momentu wyjaśnienia całej sytuacji. Tam też mężczyzna musiał spędzić noc, oczekując na dalszy rozwój wydarzeń.
Następnie do akcji wkroczyli śledczy, którzy po zgromadzeniu wszystkich niezbędnych dokumentów i dowodów, doprowadzili do przedstawienia zarzutów 30-letniemu mężczyźnie w Prokuraturze Rejonowej Warszawa Ochota. Usłyszał on formalne oskarżenie o uszkodzenie mienia, zgodnie z artykułem 288§1kk kodyfikacji karnych.